Hot.lt logo Hot.lt meniu
karščiausios IT naujienos
pasirink skiltį  
-atnaujinta 2000 12 24-
 
Turinys
Laimėk prizą!
El.prekyba
Įdomybės Internete
Atsiliepimai
Prenumeruokitės!
Klausk-atsakys!
Keiskimės nuorodomis!
Anekdotai
WWW
Žodynai:
Alkonas - anglų-lietuvių kalbų žodynas
Žiniasklaida:
Populiarios TV laidos
Žiniu Radijas, tiesiogine transliacija
Sveikata:
Sveikatos svetainė
Sveikatos Centras - sveika gyvensena, kūno priežiūra, patarimai
Laisvalaikis:
Stars! - strateginis žaidimas el.paštu
Skirmantas Sasnauskas - džiazmenas: biografija, diskografija, įraųai
Akvariumai, fauna, flora
Šachmatai - el.paštu
Įdarbinimas:
American Work Experience: jaunimo įdarbinimas JAV
.
Verta:
.
.
Atsisiųskite Butas programą
.
.
.
.
Karšta
Asasinai, Kalnų Senis
Bafometas, velnias
Valentinas ir Sofija
Mani, manicheizmas
Egipto dievai
Basilidas Siras
Gematrija, Kabala
Stebuklai pasaulyje
Simonas Samarietis
Simonas Magas
Ofitai, garbinę gyvates
J.Cinkienė. Eilės
Vampyrai astrologijoje
Kitas rakursas
Varno klyksmas
Kur renkasi raganos?
Romano vertimas
Holografinis katinas
NSO sukurė žmogus?
Arnoldas regėjo meteorus?
ascension art
Neįminta mįslė
Kertant Saharą
Gyvieji barometrai
Seksas ir raketos
Esė apie dzūkus
Elektroninė vyriausybė
Templieriai (2d.): U.Eco
Pederastai dulkina tautą
Profesorius kiborgas
Pliuristinės kosmologijos
Čilės čupakabros
Žmogus kilo Afrikoje
Vytauto Didžiojo mįslė
Žmogaus išsilaisvinimas
Marija Magdalietė
Poetas Jim Morrison
Daug naudingų resursų
Slėpiningieji Edeno sodai
Kita gnostikų Ieva
Lietuvos istorijos resursai
DALIA, fantastinis apsakymas
Kibersekso pamokos
Kompiuterių revoliucija?
Hitleris: gyvas ar miręs?
Fū naikintuvai
Šis tas apie balsą
Seni kompiuteriai
Lietuvių išeivija Internete
Coca kramtymo simbolika
Mankurtas: be ateities
Interneto pabaiga
E-bylos
Alegorija "Kutai"
Verta:
.
.
 
 
Karščiausia žinia
HOT.LT pripažintas "Metų leidiniu" IT srityje! HOT.LT pirmoji paėmė išskirtinį interviu iš "Metų žurnalisto"! Antrasis interviu - su "Verslo žinių" žurnaliste Egle Sperauskaite. Tada buvo HOT.LT interviu su Linu Pečiūra bei bei DELFI portalo vyr.redaktore Monika Garbačiauskaite. Ankstesnis buvo su LIKS pirmininku Alfredu Otu
Naująjį tūkstantmetį HOT.LT pradeda paimdamas interviu iš HOT.LT redaktoriaus!
Pagrindinis puslapis | VISOS naujausios NAUJIENOS
Kompiuterinių žaidimų naujienos, 2000.12.24

     
  • "Entech Taiwan" pateikė naują "PowerStrip 3" (skirtos ekrano režimams derinti) bandomąją versiją, kuri atpažįsta daugiau grafinių lustų (jau per 50) bei opracinių terpių (6, nors dauguma jų tėra skirtingos "Windows" versijos). Na ir kai kurios klaidelės pašlifuotos.
    Pasiimkite!
     
  • "Blue Byte" pateikė "Battle Isle: The Andosia Wars" pataisymą.
    Atsinaujinkite!
     
  • Pasirodė "Quick Time 5.0 Preview Release 2", kurioje pagerintas darbas su "Flash 4" ir suteikta galimybė naudoti įkeliumus garso bankus DLS ir "SounFonts" formatais.
    Išbandykite!
     
  • "Lucas Arts" ruošia "Star Wars: X-Wing Trilogy", susidedančią iš anksčiau išleistų "X-Wing: X- Wing", "TIE Fighter" ir "X-Wing: Alliance". Pakeliui ji sukūrė šio žaidimo WWW svetainę.
    Panaršykite!
     
  • "Collective Studios" ir "Simon & Schuster" atnaujino "Star Trek: Deep Space Nine - The Fallen" demonstracinę versiją.
    Pirmyn žvaigždžių keliu! (111 MB)

Mechwarrior 4: Vengeance, Microsoft Žaidimo pristatymas
Veiksmo žanras:
Kerštaujantis mechaninis karys
Mechwarrior 4: Vengeance

Sukūrėjas: Microsoft
Reikalavimai: Pentium II 300, 64 MB RAM, su "DirectX" suderinama video plokštė

     Kadaise buvo populiarus serialas, tapęs futuristinių žaidimų simbolu. "Microsoft" pateikė naują didžiosios sagos dalį, pilną narsių kovotojų ir niekšingų blogiečių. Iš pradžių "Mechwarrior 2" mus panardino į klanų ir garbingųjų terpę. Tada "Mechwarrior 2: Merc?naries" prie puikios grafikos prijungė ekonomikos dėsnius. Va tik su trečiąja dalimi nekaip pasisekė ir žaidimas tapo labai vienpusiškas. O dabartinės 4-sios dalies siužetas labai panašus į prieš 11 m. išleistos pirmosios:
Mechwarrior 4: Vengeance, Microsoft  
     "Jie pasirodė netikėtai, daugumai karių esant toli nuo valdančiosios šeimos rezidencijos. Dešimtys karinių robotų sunaikino visus, kas ten buvo. Išliko tik dviese - jaunuolis, buvęs išsiųstas į tolimus kraštus ir jo dėdė, išvažiavęs jo aplankyti. Ir dabar jie nutarė grįžti ir atkeršyti. Ir atsilaikyti iki grįžtant teisėtam valdovui, šiuo metu diplomatiniais reikalais išvykusiam į kitą Visatos kraštą..."
     Grafinis kraštovaizdžio pateikimas pagerėjo. Aišku, šūviai ir dabar nepaliks duobių dirvoje, tačiau medžiai išsproginės realistiškiau. Va tik tai darysis tai vienodai visose scenose. Juk "veikiant" ugniasvaidžiu medis turėtų liepsnoti, o kulkosvaidžio serija nėra pajėgi akimirksniu "ištaškyti" jo kamieno...
Mechwarrior 4: Vengeance, Microsoft  
     Robotai irgi gana tobuli. Tik stengdamiesi atvaizduoti kuo daugiau detalių, dailininkai pablogino bendrą vaizdą. Ir jei gali įžvelgti kiekvieną sąnarį, tai jie dabar neatrodo baisiomis karo mašinomis, o labiau primena mechanines vištas. Jei senasis (net ir "lengvas" 20-tonis) robotas judėjo solidžiai sunkiai bet ir greitai, tai dabar net 35 t svorio robotai tiesiog skuodžia žeme tarsi būtų besvoriai.
     Kiekvieno ginklo (o jų 60) šaudymas labai individualus. Šūvių serijos nesusilieja į vieną pliūpsnį. O dar prisideda puikus garsinis apipavidalinimas. Pastatai pavaizduoti neblogai ir į didesniuosius galima įeiti. Pažeisti jie sugriūva ne iškart, o tik po kurio laiko... Va tik dalies pastato negalima sugriauti - pvz., pramušti skylę sienoje ir tada per ją įėjus kautis viduje. Šarvai yra trijų tipų: atspindintys (reflective) gerai ginantys nuo lazerinių ginklų, reaktyviniai (reactive), saugantys nuo balistinių šūvių ir plieno-virbų (ferro vibrous) - tarpinė.
Mechwarrior 4: Vengeance, Microsoft  
     Pažeistas robotas ne tik netenka šarvų bei sulėtėja judėjimo greitis, bet ir krypuoja (jei pažeista koja) bei svyra į tą pusę, kurioje daugiau pažeidimų. Va tik gaila, kad atsisakyta atvejo, kai sprogimai visai nutraukia kojas. Kaip bebūtų robotas pažeistas, jo galūnės vis tiek juda... Tad dabar sumažėjo patrauklumo, nes nereikia sekti, kas pažeista robote. Anksčiau pažeidus ginkluotės skyrių šis sprogdavo padarydamas dar daugiau nuostolių. Dabar, kad jis susprogtų, reikia gauti tiek pažeidimų, kad tai tampa neadekvatu šarvo kokybei. Iš kitos pusės robotai tapo nepaprastai gyvybingi. Anksčiau pakako nudaužti koją, ir jis nustodavo judėti bei nudaužti ranką, ir jis negalėdavo naudotis ginklu. O tiksliu šūviu buvo galima pataikyti į vairuotojo kabiną ir jį nužudyti - taip sutaupant daug šaudmenų. Tai dingus iš mūšio pasidarė paprasta šaudynė, kai reikia juo daugiau kartų pataikyti į priešą - ir visai nesvarbu į kurią jo kūno dalį.
     Visumoje, gerinant grafinę žaidimo pusę, pasiekta, kad prarastas tikroviškumas ir žaidimas labiau panašus į kompiuterinį nei ankstesnės dalys, kuriose robotai buvo gruboki, tačiau labiau panašėjo į realius jų prototipus. Tad žaidimas pagerėjo vaizdu, bet veiksmu tapo artimesnis primityviai arkadai. Jis aišku aptiks pirmąkart išbandžiusiems "mechaninį karį", tačiau žaidžiusieji jį anksčiau jaus, kad kažkas prarasta.
Mechwarrior 4: Vengeance, Microsoft  
Ankstesnės kompiuterių žaidimų naujienos
2000.12.10 dienos
2000.11.28 dienos
2000.11.19 dienos
2000.11.13 dienos
2000.11.06 dienos
2000.10.30 dienos
2000.10.23 dienos
2000.10.16 dienos
2000.10.01 dienos
2000.09.25 dienos
Dienos naujiena, 2000.12.23:
Nekopijuojami diskai
     Siekiant suvaržyti nevaržomą skaitmeninių duomenų kopijavimą, svarstoma turinio kopijavimo draudimo metodų pritaikymą ATA diskams. Pasiūlymai nėra pradinėje būsenoje – NCTIS apsvarstyti jau trys juodraštiniai CPRM (Content Protection for Recordable Media) pasiūlymai. Jei CPRM taps ATA specifikacijos dalimi, tai reikš, kad kiekvienas diskas kažkur nuo kitų metų vasaros pradžios bus apsaugotas nuo neteisėto turinio kopijavimo.
     Tačiau tikėtina, kad tai sukels IT pramonėje ginčų ugnį, nes atsiras sunkumų perkeliant duomenis tarp CPRM tenkinančių ir netenkinančių laikmenų (t.y. įmonėse vienu metu negalės būti ir senų, ir naujų diskų). Reiks daryyti pakeitimus dabartinėse archyvavimo, skaitmeninių vaizdų apdorojimo, RAID ir loginių duomenų talpyklų valdymo (ir dar daugelyje kitų) programinėje įrangoje. Tokio sprendimo ratilai nusiristų labia toli.
     Šiuo metu CPRM naudojama DVD ir SD diskuose. Kiekvienam diskui gautų gamybos metu būtų priskirtas unikalus numeriukas (Media Unique Key). Be to į ATA specifikaciją būtų įtrauktos papildomos komandos.
     Tačiau turinio kūrėjai apsaugą aparatinėje įrangoje mato kaip suprantamiausią sprendimą ir jiems tai atrodo kaip išsigelbėjimo ratas. Viskas priklausys nuo to, kurią pusę pasirinks šio klausimo sprendėjai.

Skaitykite VISAS kitas karštas HOT.LT naujienas
.

 

 
 
HOT.LT informacija  
Kviečiame visus prisidėti prie svetainės kūrimo! Rašykite el.paštu info@hot.lt Mes stengiamės Jums!  
 
Atskiri HOT skyriai  
Domeno vagystė  
Interneto romantikai  
Programinė įranga  
WebOn produktai el.komercijai  
 
Karštos WWW svetainės  
 
Informacija:  
Help On Web  
NSO ir mistika  
ONLINE.LT  
   
Portalai  
Banga  
Omnitel laikas  
 
Lietuviai:  
Lietuviai Atlantoje  
Klubas Litvania  
Globalusis tinklas  
Lithuanica svetainė!  
Pasaulio lietuvis  
Latvijos lietuvis  
Aklųjų biblioteka  
  Mirusieji - atminimui  
   
Aukcionai, prekyba:  
Aukcionai  
Aukcionai, pinigai  
Banknotai  
 
Spauda:  
Žinių radijas  
Būdas Žemaičių  
Lietuvos rytas  
Moteris, žurnalas  
Vartiklis, elraštis  
 
Interneto paslaugos:  
Elnet@  
Omnitel WAP serveris  
 
Kompiuteriai:  
Sonex kompiuteriai  
Baltic Amadeus  
 
Kultūra:  
Džiazo svetainė  
Lietuvos filharmonija  
Interaktyvi proza  
  Rasa, tautiniai šokiai  
Dailės muziejus  
Meno leidiniai  
Lietuvos vienuolynai  
Muziejai ir parkai  
Teatras  
Meno galerija  
Filosofija  
Mitologija  
Literatūra  
  Poezija  
  Fantastika  
  Biblijos puslapiai  
   
Mistika:  
Kabala  
Fuko švytuoklė  
5 medžiai  
Masakh  
   
Darbo sauga  
Sabelija  
 
Pramogos:  
Sporto puslapis  
PAULIAUS puslapis  
DARTS sporto puslapis  
   
   
© HOT.LT 2000.
Draudžiama be leidimo naudoti bet kurią šios svetainės dalį.
'Intelligent' design.